CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 31, 2011

EDP or EDT

dah lama sungguh x update blog ni....ala2 dah tepu ngan sawang........saje nak citer pasal perfume.......korang sure prefer EDP kan. dari EDT.........lama sungguh la aku x beli perfume ala2 branded ni.......last beli 4 thn lepas kot......aku ni biase la.....klu dah mahal...pakai pun ala2 sesembur dua je.......kedekut punye...hahaha....last 2 years....abg aku beli masa dia g US........aku mintak dia belikan perfume fav. aku la....CK Eternity.......fuh...bau dia mmg mengancam.......tapi bila dah selalu ngan brand ni...ala2 jemu...pastu dah immune ngan bau ni........so cari punye cari.........jumpe la brand baru yg aku suka sgt bau dia..........pastu ade sekali set ngan body lotion......pastu aku leh mintak lak free gift.....pouch dia lak....garu pala si apek salesman tu dpt customer mcm aku ni ha........so ni la dia tapi yang ni EDT........x tau la brape lama tahan.........



0 comments: