CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 9, 2011

5 tahun berlalu..........

9/3/2006 - 9/3/2011.......

rasanye baru semlm aku suapkan mak makan......aku mandikan mak.....aku sikatkan mak........aku bedakkan mak.........sembang2 dgn mak......gelak ketawa dgn mak..........

tapi....................sekarang....sumer tu aku dah x boleh buat utk mak.........dah 5 thn mak tinggalkan aku........aku rindu mak........mak x sempat tgk ayra wujud........tapi aku selalu bawak ayra g tgk pusara arwah opah kat Tanah Perkuburan Bukit Lagong, Selayang............x pyh tggu raya.......bila2 terdetik rindu aku akan ajak en. hubby g ziarah pusara mak.........moga mak tenang di SANA...........AL-FATIHAH........

AL-FATIHAH buat bonda tersayang  HJH. NORIZAN BT. MOHD NOR (2 OGOS 1945 - 9 MAC 2006)
Pusara Bonda......
Asyraf & Aiman tgh bersihkan pusara opah.......
Assalammualaikum mak......nanti Areen dtg lagi.......