CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 28, 2010

TATA....TITI.....TUTU......

start sok aku dah start choti......sampai la thn dpn.....wah!!!! sethn choti....hahaha.........saje je amik 3 ari cuti.....nak relaks2 kan mind yg dah berserabut sethn ni.........sok rabu.....aku dah plan g tgk wayang.....sure korang dah tau citer ape kan........entry lepas aku ade citer......khamis ngan jumaat....adalah ari mengoperasi umahku yg dah ala2 tongkang karam tu..........aku kemas....anak dara sepahkan balik........last2 aku biarkan aje.......lantak.....pasal tau x kan ade org akan bertandang kat umah aku ni.......anak dara pun jenis bgn lambat....so pepg sempat la aku kemaskan ape yg patut..........

so pada pengikut2 ajaran sesat blogku......aku nak ucapkan selamat thn baru 2011........moga thn ni lebih baik dari thn sebelumnye..........2010.....tetap akan menjadi kenangan pd diri aku n family....mcm2 suka duka dlm 2010 ni...........azam aku?????? iskh jgn tny la...tetiap thn sama je........nak kurus....nak kurus.....tapi nan ado......hahahahaha..........

0 comments: