CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 22, 2010

cerita ceriti.....

semlm baru je buat entry pasal picca photoshoot lambat siap.....sekali nah ko....ptg tu dpt sms dari The Picture Company "your orders have arrived at our store. drop by any time during store hours to claim".....ape lagi aku ngan en. hubby pun mengelenten la nak g jgk2 ptg semlm........so ptg semlm kami 3 beranak terus la g MV.......senang lak dpt parking alhamdulillah wpun nak masuk ke parking tu jem giler........dah amik picca tu sumer...kiteorg terus g mkn kat Flying Chillies (Thai Cuisine)......byk la jgk kiteorg order.....sedap2......habis gak la RM100++....yg bestnye klu ade jcard....leh lak dpt 10% off....hehehehe...ape lagi gunakan la kesempatan yg ade ye dak........sebelah tu pulak.....butik feberet hubby.....ape lagi klu bkn abibos adidas......malas nak masuk.....aku dok ronda2 kat luar sambil tolak ayra dlm stroller........nmpk mcm byk je en.hubby bersopping kat situ........kata nak beli track bottom je......tgk2 jaket pun ade skali....1 suit........skali ngan socks.....aaahhhh....belasah la en.hubby........

pastu turn aku lak beli swimming tight kat ARENA........thanks to DILA my BFF......coz dia yg ckp kat situ ade jual tight yg plus size.......so leh la aku berenang2 itik nanti....hahahaha........maklum la sejak ade anak ni......cik ayra suka lak berendam.....asyik en. hubby je yg terjun swimming pool temankan ayra........mana aci........lepas ni aku akan terjun sekali utk mengeringkan air dlm swimming pool itu......hahahahah........tp DILA ckp rega dlm RM60++....aku dah senang ati la........skali tu semlm tgk RM139.90 less 20%.........beli gak la...psl dah lama dok cari tp x de size........mesti ramai yg tertanya2 (eh ramai ke???? eerrkkk belasah la) size yg aku dok cari2 kan.........memula tu aku perasan bdn aku sesuai ngan size XXL.....so bila salesgirl tu ckp the biggest size XXXL....so aku pun suke sgt la....sure muat kan......aku pun dok menerai la.........skali tu.......oh tidak......XXXL terlalu BESAR utk ku..........mimpi atau reality?????? hahahah.....aku pun menerai la size XL........oh tidak utk kesekian kalinya.........aku muat utk size itu........wah sudah KURUS......ataupun seluar itu mmg la sungguh flexible........hahahaha....leh expand.....tu psl la muat.........hahaha......so korang jgn tertipu tau.....

itu semua kejadian di The Gardens tau......kat bwh ni lak kejadian kat MV lakssss......

dgn perut yg very the kenyang.........kami melangkah longlai ke dlm jusco.......nak cari polo tshirt utk ayra......dpt la 1 yg agak ok la.....kale dah tentu pinky.....pasal dah ade 1 polo tshirt kaler hitam........lebih kurang mcm ni la.....tapi pic kat dada lagi meriah n collar leh jongkit pasal ade tulis2 di balik collar dia....

rega leh tahan......RM119.90 less 50%....ok la kan.......jadi la.......so jln2......en. hubby nak carik suar slack keje dia lak........aku ngan ayra biase la dok ronda2.........sekali tu aku pk baik la g tukar pampers ayra dulu.......so aku g la ke wash room.......ade la sorang mak ni ngan anak saing msk ngan aku..........dok cakap2 omputih la ngan anak dia.........aku malas nak tunjukkan yg aku pun ckp omputih ngan anak aku......aku pun ckp je la melayu kan........aku ni kan ala2 peramah.......tgk org sebelah diam je......aku pun tny la.......brape thn anak tu.........dia ckp la 20bln....mak aiii sebaya ngan ayra....tp comey lote je.......aku mula2 ckp ngan ayra....ha tgk adik diam je....hahahah rupenye sebaya la pulokkk......yg dia bwk g mandi bagai....aku just basuh vontot ayra je la.......dah settled ayra....aku tgk ade kecoh skit kat luar tu.....aku tgk la....rupenye bdk kecit tu tadi dah simbah mak dia ngan air paip getah dlm toilet tu......habis basah kuyup......hahahaha tu la tadi bkn main sombong sgt.........mcm nak x nak ckp je ngan aku.........aku pun tgk je la...kang aku tolong sekali...ngan aku2 basah....oh tidak.....x rela mak nyah nak basah2 kuyup nak jalan2 dlm mall........dah ok sumer..keadaan terkawal........aku pun kuar ikut pintu lain.........

kluar tgk en. hubby sudah hilang.......aku pun ronda2 lagi kat tmpt baby2 tu.....sudah rembat 1 baju tido murah utk ayra.........so sweet kain cotton........RM15.90 je.........en. hubby sudah rembat suar polo 2 helai......ngan spentot renoma feberet dia jgk la tu.........tgk jam dah kul 9.45pm.........ingatkan nak g bonita...tgk2 henbag murah....skali tu tgk pintu dia dah separuh tutup.......so terus je la kiteorg g carrefour belikan MIL punye pesanan.....FRUIT SALAD..........

rasanye ni la entry yg paling panjang skali..........nanti jumpe kat next entry tau....hasil pic photoshoot.....tata

3 comments:

Anis

Peerrghh.... hebat bershopping sakan ye!!

Mama qai n mia

ahaha..lawak ler story reen..hehehe...tue la..kdg2 ada org mcm mnunjuk terer speking london..heheh..kita pun taw tp xdelah duk speke..speke selalu..hihi..klu sy xdelah smpai mndi mnda just bersih vontot okla..well reen shopping sakan..hehehe..

Farah Zazreen

sekali sekala menyoping...hahahaha....biar sakan.........huahuahuahua.......lgpun en.hubby yg menghulur........tu yg laju.....klu RM sendiri ade kedekut skit aaa.....hehehehehehe