CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 14, 2010

Rentetan Cinta Cyber............

yup....perkenalan antara aku ngan hubby ku..........kekdg mcm x caya je cinta cyber leh bawak smpi je jinjang pelamin...............tp itu la yg aku alami......n lalui........hehehe.......ni start citer dah ni...jeng...jeng...jeng......


18 Disember 2000 ~ aku chat kat MIRC channel "kampung" (time ni femes lg mane ade FB, MySpace bagai.....) ntah mcm mane.....mlm tu leh lak terborak ngan satu mamat ni...........dok cerita kisah masing2 yg sama2 baru frust berchenta..........dah tu dulu aku x guna hp lagi....so borak2...aku pun dah comfy ngan mamat ni....aku pun bagi la no phone umah.......(huhuhu punye la berani)....masa tu bulan pose.....seminggu lg nak raya........mlm tu gak mamat ni call......lama gak kiteorg gayut......ye la call umah kan....masuk 50sen pakai public pun sikit punye lama........

21 Disember 2000 ~ last borak masa date kat atas tu..........lepas tu senyap smpi la date ni.....ingatkan dah x de la......eh2 ptg tu dlm kul 5pm ade org phone........rupenye mamat tu yg call......hehehehe......
borak2........x de mende pun....tp dok merapu2......

24 Disember 2000 ~ raya......aku balik kg..........yg mamat tu mmg org KL....so beraya kat KL la.......call tu dari kg.......dari situ la kami kawan2........borak2........sampai la........

10 Februari 2001 ~ kiteorg buat pertama kali jumpe.......dup dap dup dap.......1st time jumpe tu nak kata declare pun x jugak......ntah la mcm mane ntah tibe2 leh tercouple.........ewah.......so kawan punye kawan.......

6 Jun 2002 ~ rombongan merisik sampai kat umah aku..........discuss punye discuss....so dah tetap hari utk kami bertunang....

18 Ogos 2002 ~ kami bertunang.......tempoh dlm 2 thn.........

dah menempuh mcm2 dugaan......suka duka.........

4 Disember 2004 ~ kami dinikahkan oleh ayah aku sendiri di Masjid Al-Ikhlas, Tmn. Sri Melati, Selayang tepat jam 9.25am....aku sah menjadi milik En.Hubby dgn sekali lafaz.....diulangi dgn sekali lafaz ye....hehehehe nasib la dpt tok kadi yg x byk songeh.......smooth je...........mlm tu ade majlis berinai besar...........

5 Disember 2004 ~ Kenduri lak kat umah.....ramai sedara mara...kengkawan yg dtg....alhamdulillah.........lagipun ni la kenduri kawin terakhir utk family kami.........maklum la aku ni anak bongsu.........


19 Disember 2004 ~ Majlis bertandang umah sebelah lelaki lak..........mlm tu siap ade joget lambak.....tp malangnye perantin lelaki demam la pulak.......hehehehe.......

 Masa mlm berinai.........pakai baju kaler purple.......

 Makan beradab.......candid la pulak.....masa dah siap baru tau pic ni so sweet......hehehe ye la dulu mane ade camera digital ni sumer....x leh nak tgk2 pic selagi lum siap.......

 **pic kena kecikkan psl pengantin dua2 besor**.....hahahahaha

tunggu punye tunggu baby.......x jgk muncul2..........akhirnya.........



setelah menunggu selama 4 thn 4 bln 15 hari........












19 April 2009 ~ kami sah bergelar bunda dan walid kepada little princess kami "Cahaya Bungaku Yg Dihormati"........alhamdulillah...............kasih yg kami semai yg lahir dari hati kami yg ikhlas.............